Sidor

måndag 6 augusti 2012

Kalas

Jag kan fortfarande inte se någon skillnad på bloggen, dvs överskrift med bild saknas alltjämt. Inte har jag fått någon klarhet i vad det beror på heller, än. Jag har sett fler bloggar där det också saknas... Beror det på min dator att jag ser det som jag gör? Dessutom har layouten ändrats på annat sätt också, saker finns inte där de ska... Jag jobbar vidare på det. Man kan ju alltid hoppas på att man lär sig något på det.

Igår var vi på kalas på en av öarna i vår vackra skärgård. Det bjöds på förrätt, grill och som avslutning fick vi kaffe med en kladdig och god kladdkaka med vispad grädde. Ja, allt var fantastiskt gott.



Den delikata förrätten.


Vilket trivsamt välkomnande med dessa vackra pelargoner i läckra återanvända lådor.


Vacker vy från den ena ön över till den andra.

 Då eftermiddagen övergick i kväll mulnade det över ön och himlen hotade med regn. Luften blev kyligare. Därför flyttade vi in då det var dags för kaffet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar