Sidor

tisdag 10 juli 2012

Testing testing...

...ett nytt litet miniprojekt. Hur funkar det om man lägger in ett nytt inlägg samma dag som det förra?

I morse var jag ute och fotograferade vår honungsros. Den är nu i full blom.



Blomsterprakten kommer inte riktigt till sin rätt på dessa bilder, men jag får väl testa från någon annan vinkel i något annat ljus, kanske.


Några röda vinbär kom med av bara farten, jag kunde inte motstå dem. De växer också intrasslade, fast i en buske, det är inte vi som satt dem där. De hittade dit själva. Busken de växer ihop med heter nog rosentry, tror jag. Eller jag är nästan säker, har googlat på det jag hade för mig att den hette, det ser ut att stämma.Vi klippte ner den rätt rejält förra året, så det är inga blommor på den i år att visa upp.

1 kommentar:

  1. Det går hur bra som helst att göra flera inlägg samma dag. Jag har hittills gjort fyra idag och det blir nog ett par till innan mina gröna stängs för natten. Jag är ju så upprymd av att katterna accepterat varandra. Så härligt! De har lekt och busat, så de sover nog gott hela natten. Ja, iaf Ozzy. Han verkar vara helt slut.
    Kramen

    SvaraRadera