Sidor

fredag 7 december 2012

Adventstider

Nej, jag ska inte börja med ursäkter till varför jag inte skrivit på ett tag. Istället börjar jag med att lägga in en bild på den underbara julröda begonian maken och jag fick av Lena, Chrille och Elin.


Visst är den vacker.


Mysigt med tända ljus.



Kökets adventsljusstake.


Amaryllis är en vacker julblomma, oavsett färg.


Athos har blivit stora killen. Han ska snart flytta till sitt nya hem.


Porthos, stor kille även han. Han har inte hittat sin egen familj än.


Aramis, vår blåmaskade kille, har flyttat till ett underbart hem. Han har fått en ny kattkompis. Häromdagen fick jag den härligaste filmen man kan tänka sig på de små goingarna. Där tvättade "storebror" "lillebror" noga, efter konstens alla regler och "lillebror"Aramis bara njöt. Så mysigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar